Jófalat
18. hét
április 29 - 04

Rendelési információk | JÓFALAT - Ebéd házhozszállítás

Étel-házhozszállítás: munkanapokon 13 óráig.

Ebédrendelését vagy lemondását leadhatja:

Rendelés és módosítás a nem jelölt ételeknél: a kiszállítási napot megelőző 2. nap 15 óráig; következő hét hétfőre: telefonon és megrendelőlapon péntek 15 óráig, weboldalon online formában szombat 15 óráig.                                                                                                                 
Rendelés és módosítás a sárgával jelölt ételeknél, ügyfélszolgálaton: a kiszállítási napot megelőző nap 12 óráig; weboldalon online: 18 óráig;  a következő hét hétfőre: telefonon és megrendelőlapon péntek 15 óráig, weboldalon online formában vasárnap 12 óráig.

  • telefonon az Ügyfélszolgálatukon keresztül
  • ételfutárunknál személyesen (a Megrendelőlap kitöltésével)
  • interneten keresztül (regisztrálás után, online formában)

Elérhetőségeinket a Kapcsolat menüben találhatja.
Ügyfélszolgálat: hétköznap 8-15 óra között.
Mivel a telefonos és e-mailes ügyfélszolgálat  pénteken 15 óráig érhető el, így az ezt követően beérkezett e-maileket a hétfői munkanapon dolgozzuk fel!

 Szombati rendelését ügyfélszolgálaton illetve megrendelőlapon  és weblapunkon keresztül  szerda 15 óráig, Illetve kijelölt ételeinket ügyfélszolgálaton keresztül csütörtök 12 óráig, weblapon keresztül csütörtök 18 óráig tudja leadni a készlet erejéig. A szombatra rendelt ételek kiszállítása pénteki napon történik.  

Az esetleges félreértések elkerülése végett kérjük, amennyiben lehetséges, ételrendelését vagy az esetleges módosítást weblapunkon keresztül vagy e-mailen  juttassa el hozzánk.

A megrendelés folyamata és a fizetés:

Regisztráció után lépjen be a rendszerbe az e-mail címe és a regisztrációkor választott jelszava segítségével.

Az étlapok megtekintéséhez válassza az Étlap menügombot. Az étlapon szereplő ételek összetevőit és fényképeit az adott étel mezőben található  „i” jelöléssel ellátott információs ikonra kattintással tekintheti meg. Az Étlap tetején található gyors választókkal  könnyen kiválaszthatja és elnavigálhat az Önt érdeklő típusú ételekhez.

Az étlaphoz tartozó Falatszűrő kereső (étlap tetején  lenyitható menügomb), mindössze az étlapon történő böngészés könnyítésére szolgál, semmiképpen sem alkalmas az orvosi vagy táplálkozási diéták betartására. Tanulmányozza gondolsan az ételeknél felsorolt összetevőket is. A programot mindenki saját felelősségére használja. A program technikai okokból a teljesség igénye nélkül működik.

A nyomtatott étlapon és a honlapon található információk és tápanyagértékek csak tájékoztató jellegűek, a konyhatechnológia, valamint a manuális tálalás miatt a kapott étel ezen értékei kismértékben eltérhetnek a feltüntetett értékektől, így e körben felelősséget a Szolgáltató nem vállal!

A kínálatból tetszése szerint választhat és döntheti el, hogy mely napokon veszi igénybe a szolgáltatást, és mennyi adagot rendel. A napi minimális rendelési összeg: 900 Ft. Áraink tartalmazzák a csomagolási és szállítási költséget, valamint az áfa-t.

1. lépés: Kosár kiválasztása/Falataim

Válasszon az étlapról és a kiválasztott tételeknél a +/- gombokkal a számlálót módosíthatja! Egyszerre több tételt is bejelölhet. A Kosár mutatja, hány adag ételt választott már ki. Amennyiben megfelelőek, kattintson a Tovább gombra. Ha változtatni szeretne (növelni vagy csökkenteni az adagszámot) kattintson a + vagy - gombra. Amennyiben az összes ételt ki szeretné törölni, akkor kattintson a Teljes rendelés törlése gombra, és kezdje újra a rendelést. 

2. lépés: Részletek

Kérjük ellenőrizze személyes adatait. Válassza ki szállítási címét. Ha szükséges üzenjen a futárnak a Megjegyzés rovatban. Ezt a rovatot csak a futár olvassa. Az ügyfélszolgálatnak való üzenet csak e-mailen lehetséges vagy telefonon.

3. lépés: Fizetési mód kiválasztása

Választhat a Futárnál való készpénzes fizetés, a Bankkártyás fizetés, és a SZÉP kártyával történő fizetési lehetőségek közül. Számla igényét a Profilom/Címeim felületen tudja megtenni, amennyiben készpénzfizetés esetében kér számlát. Minden egyéb online fizetés esetébe a számlát automatikusan küldjük e-mailen.

Weboldalunkon közvetlen banki átutalással történő fizetésre nincs mód.

4. lépés: Áttekintés


Ezen az oldalon láthatja a szállítással kapcsolatos összes adatot és a rendelés értékére vonatkozó információkat. Amennyiben elfogadja a szabályzatainkat ill. megnyomja a Megrendelés gombot, úgy online fizetés esetében a kártya elfogadó társaságok honlapjára irányítjuk át, készpénzes mód választás esetében a rendelését befogadtuk.

Amennyiben Önnek az online fizetés sikertelen lesz, akkor visszakerül a kosárhoz, kiválasztott ételeihez. Innen folytathatja újra a rendelés folyamatát és választhat más fizetési módot.

Bankkártyával történő fizetéskor a feltételeket és az ahhoz szükséges biztonságos rendszert a Barion biztosítja, így a fizetés lebonyolításához az általuk közzétett feltételeket kell elfogadnia. Minden esetben győződjön meg arról, hogy a tranzakció sikeres volt-e.

Ha jelezte számlaigényét, a készpénzes számlát a tárgyhét csütörtökjén, az étellel együtt kapja meg futárunktól. Egyéb esetben nyugta kerül kiállításra a szolgáltatás ellenértékéről. Online fizetés esetében meg a számlát a tranzakciót követően nem sokára meg kell kapnia e-mailen.

SZÉP kártyás fizetés esetén a rendszer lehetőséget ad az Ön SZÉP kártya forgalmazó bankjának kiválasztására (MKB, KH, OTP), és a tranzakció lebonyolítására. A SZÉP kártyás fizetés feltételeit és az ahhoz szükséges biztonságos rendszert az Ön bankja biztosítja, így a fizetés lebonyolításához a bank által közzétett feltételeket kell elfogadnia. Minden esetben győződjön meg arról, hogy a tranzakció sikeres volt-e.

Amennyiben Ön a készpénzes fizetést választotta, és megrendeléskor nem jelezte, hogy arról számla kiállítását kéri, úgy a szolgáltatás ellenértékének kiegyenlítése a megrendelése szerinti első szállítási napon készpénzben történik a kiszállítást végző futár részére, nyugta ellenében.


Sikeres fizetés esetében visszairányítjuk a Jófalat honlapjára, ahol a Rendeléseim gomb megnyomásával meggyőződhet arról, hogy rendelésit befogadtuk.

Webes rendelés esetében a Szolgáltató egy visszaigazoló e-mail küld ki az ügyfél e-mail címére a fizetési módtól függetlenül. Amennyiben bankkártyával fizetett, úgy a Barion is küld Önnek egy visszaigazoló e-mailt.     

Ételt lemondani a belépést követően a Profilom, majd Rendeléseim menüben tud. Az étel darabszámának csökkentése az étel melletti kuka gomb megnyomásával lehetséges. Ezt követően a csökkenésről automatikus visszaigazoló e-mailt érkezik.

Amennyiben pótrendelés keretében az adott étel darabszámát szeretné növelni vagy új ételt szeretne rendelni, úgy térjen vissza  az étlapra és a fenti folyamatot ismételje meg.

Ételeink az EU élelmiszer-biztonsági (HACCP) rendszer elvárásainak megfelelő környezetben és technológiai körülmények között kerülnek előállításra, a szabályok betartása és a módszer folyamatos ellenőrzése mellett.

Kérjük kedves Ügyfelünket, hogy az árut kézbesítéskor a kiszállító kollégánk előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetleges probléma esetén, a megoldás érdekében hívják az Ügyfélszolgálatot!

Ha szállítás után ételeinket nem tudja elfogyasztani, kérjük azokat hűtőben tárolni.
Ételtartó edényeink a fedőfólia maradéktalan eltávolítása után mikrohullámú sütőben melegíthetőek.


Csonthéjas gyümölcsöket tartalmazó fogásainkban magok, halételeinkben szálkák előfordulhatnak.